5.2.11

Zombie?

Hello.....semalam saya meluangkan masa bersama editor Metro di Konsert Francisca Peter yang bertempat di Istana Budaya.( tiba2 tersedar terlupa nak bawak sekali digital camera) Malam semalam merupakan konsert pertama yang dihadiri kebanyakannya oleh pihak media dan wartawan tempatan. Sungguh mengujakan sekali dapat melihat Francisca Peter beraksi dipentas gah itu dan secara peribadi, saya melihat beliau merupakan seorang penyanyi yang hebat dan saya akui terlalu excited sangat sebab dapat tengok Francisca Peter secara dekat-3 barisan seat dari hadapan. Walaupun bukanlah peminat setia, tetapi lagu-lagu yang dinyayikan oleh Francisca Peter kebanyakannya sedap-sedap belaka. Sungguh teruja sekali. Oklah, saya sebenarnya dalam minggu ini terlalu banyak kerja yang perlu dibereskan- dan semuanya bertempat didalam bilik pertapaan saya ; studio!;-P Penulisan untuk hari ini sedikit kucar -kacir sebab saya semacam zombie ting-tong!;-)

5 comments:

CaDLyNN said...

wow..bestlah pi konsert francisca peter! lagu die mmg best2..

zombie ting tong? hahaha..mcmmane rupe zombie ting tong tu? =))

anastasheeka said...

francesca memang merdu suare die :) good luck on kerja. ^^

fai said...

hello sandra, kapan2 klau saya ke malaysia, saya iantar jlan2 sam andra kan yah? hehehehee

fai said...

baru rencana azwan, belum tau bisa tidak dalam waktu dekat. soalnya lagi banyak kerjan disini. nanti kalau jadi saya kabari azwan yahhhh...tapi janji ditemenin jalan2 hehehee

ErikaToh said...

Haha...hi Sandra zombie ting-tong! xP I love the last photo~ It's so unique! ;)