12.2.11

Terima Kasih!

Hello Malaysia……Pertama sekali saya ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada ‘anda’ bloggers yang disayangi kerana sudi untuk join my special blog PROMO! Ini merupakan salah satu cara untuk saya melihat pandangan dan perspective dari sudut pandang anda yang tersendiri dan pada masa yang sama juga, kita dapat berkongsi pengalaman dan liku-liku kehidupan! (ayat berbaur skema) Tujuan sebenar saya menganjurkan ‘Special Promo’ ini kerana saya sememangnya tersangat suka melukis dan apa salahnya sekiranya memberikan ‘Penghargaan’ kepada mereka yang menunjukkan minat dan sentiasa menyokong blog ‘Life with Sandra…..’ ini. Untuk pengetahuan semua, special promo. ini akan tamat menjelang akhir bulan February dan masih tidak terlambat sekiranya anda bercita-cita untuk mendapatkan ‘header’ baru untuk blog anda khas dari Sandra Azwan. Apabila saya dapat membaca ulasan dari anda tentang blog ini, hati saya tersentuh dan saya menghargai masa yang anda peruntukkan untuk menjayakannya. Untuk maklumat lanjut: Click

10 comments:

Fateen Insyirah said...

Hello bro . takde masalah . kita orang sokong seratus peratus . semoga terus maju dan sukses selalu :)

Zyash said...

U'r welcOme...dengan segera klik link yg diberi...hehe...

Zyash said...

HEARTBEAT Tambah Pendapatan Selain Nuffnang
Lagi RM6.31cen nak Cashout Nuffnang

ErikaToh said...

Wee....go Sandra!!! The universe is the limit! So, don't be afraid and just go for it! ;D

SyahmiFikri said...

sandra!!

we do support u babe!!

btw! really love ur pics..

Nur Rabiatul Adawiyah said...

awak yang terbaik ^.^

mr.syazwan said...

interesting!

gud job!

miszlullaby said...

what else i could say,u deserve every compliments in this world. Gud luck=)

saiful farisin said...

teeettt.. (:

Alyza said...

u r most welcome...

sye akan sentiasa sokong sandra... :D