2.7.08

Hello......

There is nothing wrong kan bile kite pakai sandal then kite pakai stoking.....Tak semestinya kene pakai kasut je baru boleh pakai stoking!!Ha....? yeke?.....

In the past few frantic days, I've been workin' like a crazy monkey ( geddit'?)!! There is a lot of things to handle and in order to make it perfect you have to do it with ur heart and soul....and at the same time i've been bless with enormous kind of.......whatever!!! When u feel like doin' something beyond ur expectations and imaginations, the consequences of feelin' great is unpredictable. Walking around, talking with anonymous.....and whatever u feel like doin is just great for me....the thing is, i'm in love with doin' somethin' beyond my feelings and emotions!! When u get so excited, somethin' bad might occurs and after that, u might realise that 'the thing' just get into you!! What the hell I'm talking about!! Lord...help me, I'm totally LOST!!! HEHEHEHE.....Crazy Sandra is back!! Well, I'm totally happy........nak tau kenape aku happy sgt? Well, yg pertamanya aku dapat tie baru!! KENZO tie!! 'Dapat tie pun nak kecoh2' Julian yg cakap........ Well, of course kene kecoh!!

With my new KENZO Tie....Thanks Mr. Faizal


Bukan senang orang nak bagi 'present' kat kite kan?.....Yelah kan, birthday aku pun dah lepas!! Walau apa pun, Thanks a lot to Mr.Faizal kerana memberikan KENZO tie tu dekat aku!! Harap2 lepas nie aku dapat beg KENZO la pulak dari die kan.....hehehe!! JGN HARAP....... ( FYI, Mr.Faizal sekarang menggunakan 'leather bag' KENZO...cantik bangat!! Being Mr.Faizal personal asst. is a great journey for me la and i'm feelin' totally crazy!! I'm happy with my 'job' now!! ( InsyaAllah, tgh bulan julai aku samb. degree kat ShahAlam) Bukan senang ye bekerja dengan seorang yg boleh dikategorikan perfectionist nie..... Tapi, aku belajar banyak la dengan die....belajar banyak sangat!! Yg paling penting, aku berjaya mempelajari banyak bende2 yang baru dari Mr.Faizal nie.....org tgk macam senang je.....tapi, jauh disudut hati aku, hanya aku je yang tahu.......'it's goin' to be absalutante fantastic and completely amazing journey for me towards becoming the greatest asst. ever created'!! ' ha...start berangan la plak ko nie....'Julian yg cakap!!

Amazing film......


2 hari yg lepas, aku ngan Julian and of course Mr.Faizal...tgk movie kat Cineleisure, Damansara....mlm tu kami nonton gambar wanted and ayat2 cinta!! Mula2, Mr.Faizal yg nak sgt tgk cite ayat2 cinta nie. Dalam hati aku ingat cite nie mesti membosankan and aku mungkin akan tertido dipertengahan cerita tu.....tetapi, aku tersilap!




Julian with Mr.Faizal's KENZO leather bag. Price unavailable.


Ayat2 cinta merupakan satu cerita yang sangat indah sampai membuatkan Julian menangis teresak2 kat sebelah aku dan membuatkan aku macam nak ketuk je kepala die......mengganggu konsentrasi aku utk filem tu....dalam panggung tu pun tak ramai org pun( boleh kira ngan jari)....tapi, boleh dengar la suara2 tangisan kecil penonton yg menonton cite tu malam tu.....memang menyayat hati tahap 'bom atom'!!

With Mr.Faizal nonton ayat-ayat cinta.....


Filem nie memang hebat bangat!! Dengar kate kat sane ( Indon) meletop giler!! *sumber; Ayu( D'Raz)
Memang puas hati gile tgk cite tu....fantastic!! 5 star.....( kalau korang tak suke cite nie, lantak korang la......tapi, aku cadangkan agar korang tgk citer nie!) unsur2 yang cube disampaikan dalam cite nie memang mendalam........yang penting, dalam filem nie jugak mengajar kite supaya sentiasa ingat bahawa tuhan itu yakni Allah s.w.t sentiasa ada disisi kite..... yang penting kite kene slalu mengingati die dan of course die still akan mengingati kite balik right? kalau kite sendiri tak ingat kat die, macam mane tu? Paham2 la.......and lagi satu soal poligami!! Kalau nak dingatkan balik, aku pun tak suke poligami2 nie!! It's happen to my family..and aku rase macam menyampah kadang2!! Tapi, sebagai seorang anak....aku tak boleh nak cakap ape2 la.......mengangguk jela!!

Mane la Julian letak dvd xxx aku nie........hehehe!!

4 comments:

rafflethazzle said...

hehehe...still remember those days when i used to wear sandals and socks..jom photoshoot weekend ni nak?

SANDRA by sandra azwan said...

;-)

julien hakym said...

jual nama aku!

SANDRA by sandra azwan said...

of course.....